Зміни до процедури реєстрації у Пунктах прийому візових анкет

Зміни до процедури реєстрації у Пунктах прийому візових анкет

З 20 січня 2017 року буде діяти спрощена система реєстрації у Пунктах прийому візових анкет (далі - ППВА)  у Луцьку, Рівному, Тернополі, Харкові, Дніпрі та Одесі. Такі зміни покликані полегшити процедуру реєстрації заявників у ППВА.

Як і раніше, спочатку слід визначитися з метою поїздки до Польщі. Від цього залежить тип візи (Шенгенська віза, національна віза).

Далі необхідно оплатити візовий збір у відділенні Кредо Банку чи Ідея Банку. Слід зауважити, що під час оплати важливо вказати точний номер телефону, адже він буде використовуватися оператором для підтвердження дати і часу подачі документів. Після проплати Заявник отримує квитанцію із унікальним кодом PTN для реєстрації.

Наступного робочого дня після оплати візового збору код PTN буде активовано. Через Автоматичну систему реєстрації буде визначено дату і час подачі документів до ППВА. Далі оператор колл-центру зв'яжеться із Заявником і повідомить про призначену дату подачі документів з метою її підтвердження.

У разі, якщо автоматично призначена дата подачі документів не влаштовує Заявника, у нього буде можливість її змінити. Наступна дата також призначається системою автоматично, але не раніше ніж через 7 днів після першої запропонованої дати і залежатиме від наявності вільних місць на чей час.

Якщо ж Заявник відмовляється і від другої запропонованої дати подачі документів, то код PTN буде деактивовано. У такому випадку Заявнику слід звернутися до ППВА для повернення коштів.

Такі зміни дозволять полегшити процедуру реєстрації в ППВА: звільняють Заявника від необхідності дзвонити до колл-центру, що дає можливість заощадити свій час.